فرشته کوچولو من

روز 92/12/14

1393/3/4 11:43
نویسنده : فریده رستمی
115 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با روزهای دیگه خیلی فرق داره آخه من مادر شدم ...........niniweblog.com

خدایا چه حس قشنگی ... هیچ وقت حالم اینجور نبوده یعنی اینقدر خوشحال نبودم چرا همه چیز فرق کرده چرا تهران دودآلود تا این حد زیبا شده ..........

                              niniweblog.com

خدایا تو یه فرشته کوچولو آفریدی یا منو دوباره خلق کردی ..........آرام

از امروز مواظب رفتارام ، راه رفتنم ، غذا خوردنم و یه عالمه چیز دیگه هستم مامان جون 

آخه من عاشق توام عزیز دلم ...فرزندم ...  محبت

من  مراقب تو هستم و از امروز دعای من میشه سلامتی تو عشقم ....تو  هم سالم باش مامانی واسه مامان و بابا که عاشقانه تو رو که الان یه نقطه هستی دوست دارن .........

رشد کن و بزرگ شو عزیزم  ....... 

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)