فرشته کوچولو من

تو دختری یا پسر ..........

1393/3/5 13:54
نویسنده : فریده رستمی
117 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه این روزا خیلی بی تاب شدم که بدونم چی هستی دخترکم  یا پسرکم ......niniweblog.com

دفعه قبلی تو سونو دکتره اصلا به خودش زحمت نداد که ببینه و یه کم دقت کنه بلکه جنسیتت رو تشخیص بده گفت هنوز کوچولویی niniweblog.com

الان دیگه بابایی هم کنجکاو شده ......

                                   niniweblog.com

دوست دارم برم واست خرید کنم ولی تا خودت رو نشون ندی نمیتونم چیزی بخرم niniweblog.com

 

مامان جون چهارشنبه باید برم سونو گرافی تورو خدا خودتو جمع نکنی هااااااااااا بذار بفهمم چی هستی خوشگلم

                                                                        niniweblog.com niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مژده
5 خرداد 93 17:08
خاله جونم جيگرم فدات شم وب لاگت چقدر قشنگه ان شاءالله به سلامتي دنيا بيايي دوست دخمل من بشي